Kommunal- og regionaldepartementet lyser no ut 15 millionar kroner til ei ny investerings- og utviklingsst?tte til daglegvarebutikkar i distrikta.
– Dette er eit tiltak for ? sikre og utvikle eit godt tenestetilbod i distrikta, og er ein viktig del av regjeringa sitt distriktspolitiske l?ft. Daglegvarebutikken er eit heilt grunnleggjande tenestetilbod. Eg er derfor glad for at det endeleg er klart for utlysing av midlar i den nye investerings- og utviklingsst?tta til daglegvarebutikkar i distrikta, seier statsr?d Liv Signe Navarsete.
Kommunal- og regionaldepartementet har gjennom mange ?r hatt ei satsing p? daglegvarebutikkar i distrikta, gjennom MERKUR-programmet. Det har likevel synt seg at det er trong for ei ytterlegare styrking som legg til rette for at desse butikkane kan investere, for ? modernisere og legge til rette for nye tenester og aktivitetar som kan vere med ? sikre vidare drift av butikkane.
Dei butikkane som vert omfatta av denne ordninga ligg i distriktsomr?de. No vert det lagt ut informasjon om kven som kan s?ke om midlar til n?dvendige investeringar og utviklingsstiltak, og kva krav som vert sette til butikkane i den samanheng. Det er satt av 15 mill kroner til st?tteordninga i 2010, og det er gjort framlegg om ? f?re vidare ordninga med same summen i 2011 ogs?.
Foto: Tessungdalen fjellhandel.
– N?rbutikken og den lokale kj?pmannen betyr sv?rt mykje for folk og lokalsamfunna. Ein moderne dagligvarebutikk har mange funksjoner, i tillegg til ? selge br?d og mj?lk. Butikken lever i et tett samspel med folk i bygda, lokalt n?ringsliv og lokale styresmakter. Eg vil sterkt oppmode butikkeigarar til ? g? i samarbeid med dei som kan v?re med ? legge til rette for auka aktivitet og l?nsemd. Folk m? ogs? bruke n?rbutikken sin! Og butikkeigarar b?r nytte h?vet til ? s?ke om midlar for ? kunne utvikle og forbetre sin butikk, avsluttar kommunal- og regionalministeren.
Meir informasjon ligg ute p? www.merkurprogrammet.no og www.regjeringen.no.