Utdanning

Lene Oen blir Commercial Manager i Clas Ohlson

Lene Oen blir Commercial Manager i Clas Ohlson
Skal doble omsetningen annet hvert

F.v: Ny kommunikasjonsrådgiver Kine Dreyer og ny Commercial Manager Lene Oen Dato: 27-03-2019 12:02 CET Opprinnelig tittel på pressemeldingen: Lene Oen blir Commercial Manager i Clas Ohlson Kategori: , Oslo Vestfold Skal doble omsetningen annet hvert år

– Vi gleder oss stort til å få Lene inn i familien. Lene vil tilføre oss ny og spennende kompetanse og blir en viktig brikke for å sikre fremtidig lønnsom vekst og fornøyde kunder, sier Stine Trygg-Hauger adm.dir. Clas Ohlson AS.

Skal doble omsetningen annet hvert år

Lene Oen blir i Clas Ohlson leder for et nyopprettet kommersielt team med ansvar for kundeservice, salg, markedsføring og kommunikasjon i alle kanaler. Clas Ohlson har store vekstambisjoner for online salg og en målsetning om å doble omsetningen på nett annet hvert år frem til 2022.

– Når denne muligheten åpnet seg hos Clas Ohlson, forstod jeg raskt at dette var et selskap og en kultur jeg hadde lyst til å bli en del av. Selskapet er svært godt likt av kundene, og er godt posisjonert for framtidig vekst med både fysiske butikker og nettbutikk. Clas Ohlsons butikker bugner av produkter som løser små og store utfordringer for kundene, og sammen med mange dyktige kollegaer ser jeg fram til å utvikle handleopplevelsen ytterligere. Vi skal sørge for at alle treffpunkter med oss fortsatt blir enkle, trygge og ikke minst hyggelige, sier Lene Iren Oen.

Ny kompetansemiks

Ansettelsen av Oen er en del av Clas Ohlsons strategi for å sikre rett kompetansemiks som gjør kjeden bedre rustet til å møte kundens forventninger og endrede handlevaner.

A to już wiesz?  Her er de nominerte til Norsk Lyspris 2020

– Vi skal være der kunden er, og det endrer seg raskt og kontinuerlig. Det å forstå kundereisen og innfri kundenes forventninger blir avgjørende. Digitalisering endrer hele samfunnet, og vi har allerede tatt flere skritt for å komme nærmere kunden, sier Trygg-Hauger.

Med Lene på laget skal Clas Ohlson styrke og sikre gode kundeopplevelser i alle kanaler. Clas Ohlson har også hentet inn kommunikasjonsrådgiver Kine Dreyer, som en del av den kompetansemiksen. Dreyer kommer fra kommunikasjonsbyrået Geelmuyden Kiese, hvor hun har jobbet siden 2013. Hun har bred erfaring fra både operativt og strategisk kommunikasjonsarbeid. Kilde: Pressekontor Clas Ohlson Norge – PRESSEMELDING – ———— Clas Ohlson er en internasjonal retailkjede i kraftig vekst. Selskapet har ca. 5000 ansatte fordelt på hovedkontor og over 250 butikker i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia, Tyskland og Kina . Vi er opptatt av å tilby våre kunder en sømløs og inspirerende handel på tvers av kanaler. I tillegg til over 90 butikker i Norge har Clas Ohlson alle sine ca. 15.000 dingser tilgjengelig i vår nettbutikk. Firmaet ble grunnlagt av den svenske gründeren Clas Ohlson allerede i 1918. Vår grunnlegger hadde en egen evne til å komme opp med smarte dingser og løsninger som raskt ble populære. Selv om vi i dag er en moderne retailer, er vår grunnleggers syn på forretningsvirksomhet og lidenskap for smarte dingser en viktig del av vårt DNA og vår forretningsidé. Vi brenner for å hjelpe og inspirere våre kunder til å forenkle sin hverdag. Dette gjør vi gjennom å tilby smarte produkter og løsninger til Clas Ohlson-priser. I tillegg har vi stort fokus på medarbeidertilfredshet og sosialt ansvar gjennom vårt CSR-arbeid. Hashtags: # #Oslo Vestfold Oslo Vestfold

A to już wiesz?  Bavaria kjøper Brages BMW- og MINI-virksomheter i Ålesund, Molde og Kristiansund, og inngår strategisk samarbeid med Brages

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy