?nsker ? fokusere p? forbrukerdrevet markedsf?ring for ? kommunisere brukerfordeler og ytterligere styrke LGs varemerke innen TV og audio/video.
LG Electronics ansetter Marcus Jonsson som nordisk markedssjef for forretningsomr?det Home Entertainment. Marcus vil v?re ansvarlig for markedsf?ring i Norden og for ? styrke LGs varemerke innenfor omr?dene TV og audio/video. Marcus kommer fra Svenska Spel hvor han har jobbet i ni ?r, sist som markedssjef for Sportspel og Poker. F?r dette jobbet han blant annet som markedssjef for Nummerspelen.
? Jeg har f?tt et sv?rt godt inntrykk av LG Electronics, som har et fantastisk produkttilbud og spennende ambisjoner i det nordiske markedet. Jeg gleder meg til ? delta i LGs satsing p? TV og audio/video, og ?nsker ? fokusere p? nytten forbrukere har av de smarte tjenestene og funksjonene som vi tilbyr, sier Marcus Jonsson.
? LG har allerede et prisbel?nnet og sterkt varemerke innenfor Home Entertainment, men vi har ambisi?se m?lsetninger for ? styrke posisjonen i det nordiske markedet og dermed ?ke v?re markedsandeler. Marcus Jonsson har en spennende bakgrunn med bred erfaring og kunnskap innen forbrukerdrevet markedsf?ring. Han kommer til ? v?re en stor ressurs n?r vi tar kommunikasjonen til neste niv?, med brukeren i fokus, sier Lena Hjorth, markedsdirekt?r i LG Electronics Nordic.
Siden oppstarten i Sverige i 1999 har LG Electronics stadig ?kt salget av forbrukerelektronikk og er i dag en av markedslederne i Norden p? flatskjerm og hjemmekino. Visjonen for det nordiske markedet er at LG skal v?re det naturlige valget for forbrukere som vil ha en stor opplevelse innen omr?det hjemmeunderholdning. Med sin satsning p? omr?det smart-TV ligger LG i forkant i utviklingen av nye tjenester som forbrukerne ettersp?r. Et eksempel er det nylanserte samarbeidet med SF Anytime, hvor brukeren f?r tilgang til en hel videobutikk direkte p? sin LG-TV.
LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en av verdens st?rste leverand?rer og en innovat?r innenfor hjemmeelektronikk, hvitevarer og mobil kommunikasjon med over 80 000 ansatte i 115 selskaper verden rundt. Den globale omsetningen i 2009 utgjorde USD 43,4 milliarder. LG Electronics best?r av fem forretningsenheter: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions og Mobile Communications. LG Electronics er ogs? en av verdens st?rste produsenter av skjermer til flat-tv, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, klimaanlegg og vaskemaskiner. Siden oktober 1999 har LG Electronics ogs? v?rt representert i Norden. For mer informasjon bes?k www.lg.com.
Praca i Edukacja – Arbeid og utdanning
Aktualności i wiadomości prasowe: O edukacji i pracy w Polsce i Norwegii: #Arbeidsliv #PracujNorwegia & Nyheter og pressemeldinger