? Jeg er s? opptatt av Nikitafris?ren, fordi jeg tro p? medarbeiderne v?re? . Mette er ?n av 5 jenter og er vokst opp p? Furnes utenfor Hamar. Hun elsker ? ta i et tak og bretter opp ermene enten om det skal repareres en vaskemaskin eller om hun bestemmer seg for ? konkurrere med sn?m?keren mot sn?freseren til naboen… Ja, hun elsker utfordringer, det er nok ogs? litt av grunnen til at hun takket ja til den nye rollen som Administrerende direkt?r for Nikita Hair. Mette er godt kjent med ? jobbe med s? mange damer, og f? til et godt samspill n?r hun har 5 s?stre, s? b?de p? hjemmebane og ikke minst p? bortebane der hun spilte h?ndball. Ja, for Mette har spilt h?ndball i over 20 ?r og er ekstremt glad i sport. ?Men n? skal jeg hoppe i fallskjerm? sier Mette og smiler rundt- ?jeg fikk det i 50 ?rs gave av ?n av s?strene mine og jeg er ikke den som backer ut…- s? n? blir det hopping! S?rg for at jeg f?r en Nikitaskjorte da, s? skal jeg ha den p? meg n?r jeg skal hoppe?. Mette elsker jobben sin og tenker p? Nikita hele d?gnet. Og det merker vi andre ogs? som mottar mailer sent og tidlig.
?Det blir s? bra ? bare tenke p? Nikita Hair, og finne l?sninger som er bra for oss, ikke bra for alle. Mette har v?rt driftsdirekt?r for b?de Nikita Hair og HAirshop, men n? skilles disse konseptene helt, og Hair Shop har ansatt en egen adm dir som bare skal tenke Hairshop.
? N?r det er endring s? er det ogs? muligheter, n? ser vi fremover og det er mange nye muligheter? sier Mette og nyter kaffen. Metter kommer fra en arbeidsfamilie, der det har v?rt jobb b?de sent og tidlig. ?Jeg fikk min egen vekkeklokke n?r jeg var 12 ?r, da m?tte jeg selv ta ansvar for min egen tid. Og siden da s? har jeg ikke sittet mye stille, ler Mette som selv har en 12 ?ring hjemme. Hun har en gutt p? 12 og ei jente p? 9, og er hun godt gift med Svein som er eier av butikkonseptet Sj?veien som holder til i flere kj?pesentra. ? Ja, ogs? har vi en svensk langh?ret forster som heter Dimma, det m? du f? med? sier Mette ? Svensk hund!?
Vi m? snakke om Nikita Hair sier Mette, det er jo derfor vi tar en kjapp ?n her, vi m? f? alle kundene til ? komme tilbake. Vi m? inspirere hverandre og kundene v?re hver dag. Nikita Hair m? v?re et godt sted ? v?re. MOVE UP og 7 punkteren er s??? viktig for meg, her m? vi klare ? levere alle sammen.?
Mette har grunnelggende tro p? mennesker, og l?rer noe hver dag, og hun kan r?pe at f?r hun startet i Nikita var hun lojal kunde til sin mannelige fris?r i en ?rrekke, og h?per alle Nikitafris?rer klarer ? f? mange faste kunder.
Mette har jobbet en ?rrekke hos Urmaker Bjerke, Thune gullsmed og Gilde. ?Jeg elsker simpelthen sterke merkevarer, og det har vi, Nikita Hair en sterk merkevare!
-Nikitafris?rene m? v?re stolte av arbeidsplassen sin og faget. Tenk hvor heldige fris?rene er som kan f? tilbakemelding p? jobben sin hver time? Jeg blir helt r?rt av forn?yde kunder jeg! Ihvertfall n?r jeg ser det dere poster p? den interne siden p? Facebook, at kundene er forn?yd og kommer tilbake og til og med har de med seg gaver. Det er s? bra jobba!?
?Vi har jo Creativt team ogs?, det er s? bra dette her, -vi m? bare forvalte alt det vi har som er bra dobbelt s? bra!? Mette snakker p? innpust og utpust. Tror nesten hun kan f? sin egen bok snart hun ogs?.
Uansett hva det er,- ring send mail til meg da, jeg vil vite om det er noe jeg kan bidra med for at salongen eller dere Nikitafris?rene kan f? det bedre hos oss.
S?rg for at alle kundene er forn?yde, vi m? n? m?let v?rt; alle vil til Nikita