L?nn

Ny kommunikasjons- og markedssjef i Redningsselskapet

Ny kommunikasjons- og markedssjef i Redningsselskapet
08-01-2013 08:30 Redningsselskapet Redningsselskapet har ansatt Erik Giercksky som ny kommunikasjons- og markedssjef.

Erik Giercksky er ansatt som kommunikasjons- og markedssjef i Redningsselskapet. ? Redningsselskapet er jo en nasjonalskatt, og det skal bli g?y ? v?re med ? forvalte den videre, sier han.
? Det er en str?lende kommunikasjons- og markedssjef vi f?r p? plass. Giercksky har sv?rt relevant erfaring, og kan vise til gode resultater. Vi gleder oss til ? f? ham med p? laget, sier generalsekret?r Rikke Lind i Redningsselskapet.
? ?ke inntekter og kjennskap
Giercksky er 40 ?r, og kommer fra Oslo. De fire siste ?rene har han v?rt markedsdirekt?r i Flyktninghjelpen. Giercksky er utdannet statsviter fra London School of Economics, og har jobbet med politikk og fredsprosesser for Utenriksdepartementet og med journalistikk og kommunikasjon for NRK, Dinamo og internasjonal tv.
? Det har v?rt utrolig spennende ? f? v?re med ? l?fte Flyktninghjelpen opp p? dagens niv?, b?de n?r det gjelder oppslutning om arbeidet v?rt og den ?konomiske veksten.
? Tv-satsing gjennom artistgallaer og tv-aksjon, kundepleiegrep, nye faste st?ttespillere og posisjonering mot myndighetene har v?rt avgj?rende for ? snu trenden, mener Giercksky, som gleder seg til ? begynne i Redningsselskapet.
? Vi skal ?ke inntektene og f? opp folks kunnskap og kjennskap til organisasjonen, sier Giercksky.
Tilknytning til sj?en
Erik Giercksky har hytte ved sj?en i Arendal.
? Jeg er ingen sj?mann, men jeg har kj?rt b?ten siden jeg var liten. Og ved hytta i Arendal ser jeg redningssk?yta ?Inge Steensland? passere to ganger om dagen. Jeg har dessuten to s?nner med navn som passer til jobben; Storm og Elias, legger han til med et smil.
FAKTA OM REDNINGSSELSKAPET
Redningsselskapet er en frivillig organisasjon som driver de 42 redningssk?ytene som dekker norskekysten og de to st?rste innsj?ene Mj?sa og Femunden. De siste ti ?rene har redingssk?ytene reddet 350 liv og berget 1000 fart?y fra forlis.
I tillegg driver Redningsselskapet et omfattende opplysnings- og ulykkesforebyggende arbeid for ? bedre sj?sikkerheten. Mer en 30.000 barn og unge er hvert ?r i kontakt med sj?vettbudskapet til Redningsselskapet. Les mer p? www.rs.no

A to już wiesz?  Stor europeisk lansering av Milwaukee M12 FUEL? i Lisboa

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy