F?rli pekte seg ut som den sterkeste kandidaten meget tidlig i prosessen, og administrerende direkt?r i Bonnier Media, Trond Juliussen, er veldig glad for ? f? ham med p? laget.
– Nils Jacobs bakgrunn er ?spot on? i fht v?re behov, og han er utvilsomt en av de aller sterkeste innen sitt omr?de i hele bransjen, sier Juliussen. – Bonnier Media har tatt markedsandeler hvert ?r siden vi etablerte oss i Norge for 10 ?r siden, og ambisjonen er ? fortsette denne veksten. Jeg er sikker p? at Nils Jacob, sammen med en sterk markedsavdeling og ditto redaksjoner, vil bidra til ? sikre posisjonen til v?re magasiner og merkevarer.
Nils Jacob F?rli er utdannet bachelor of management fra BI, med spesialisering i markedsf?ring. Han begynte i Egmont Hjemmet Mortensen for 15 ?r siden, der han har innehatt en rekke stillinger og ansvarsomr?der i markedsavdelingen, og de siste ?rene har v?rt marketingdirekt?r med totalansvaret for markedsf?ringen av forlagets ukeblader og magasiner.
– Jeg er utrolig glad for ? f? denne muligheten i Bonnier Media. Etter mange ?r i Egmont Hjemmet Mortensen, ser jeg frem til ? pr?ve noe nytt. Jeg h?per ? forsterke det gode arbeidet med eksisterende merkevarer i Bonnier, og ? utvikle nye produkter som finner sin plass i en spennende medieverden, sier Nils Jacob F?rli.
F?rli begynner i Bonnier Media senest 1. mars 2014, og inng?r i selskapets ledergruppe.
For mer informasjon, kontakt: Trond Juliussen, adm. direkt?r: 93245293, [email protected]
Historien
Bonnier AB ble etablert av Gerhard Bonnier i 1804. P? det tidspunktet var det ingen som kunne forestille seg at Bonnier, dr?yt 200 ?r senere, skulle bli et internasjonalt mediekonsern. I dag er Bonnier representert p? alle store medieplattformer, med 175 selskaper i 17 land- og er i tillegg Nordens st?rste medieselskap. Bonnier er heleid av familien Bonnier som driver og utvikler selskapet med framtidige generasjoner i tankene.
I Norge
I Norge har mediehuset n?rmere 110 ansatte og gir ut flere publikasjoner, blant annet Costume, Tara, Stella, FHM, Bo Bedre og BoligPluss.
V?r visjon
Vi i Bonnier Media har en visjon om ? bli best p? nisjer- uavhengig av plattform.
V?r forretningsidé
Vi skaper redaksjonelle og kommersielle produkter og tjenester i attraktive nisjer. Vi ?nsker ? gi inspirasjon og opplevelser for lesere og brukere, samt skape verdi for samarbeidspartnere og eiere.
V?re verdier
Nyskapende
Troverdig
P?!