Arbeidsl?shet

Ny markedsdirekt?r i Bonnier Media

Ny markedsdirekt?r i Bonnier Media
03-12-2013 12:52 Bonnier Media AS Etter mange ?r hos Egmont Hjemmet Mortensen, er Nils Jacob F?rli (43) snart p? plass hos konkurrenten Bonnier Media.

F?rli pekte seg ut som den sterkeste kandidaten meget tidlig i prosessen, og administrerende direkt?r i Bonnier Media, Trond Juliussen, er veldig glad for ? f? ham med p? laget.
– Nils Jacobs bakgrunn er ?spot on? i fht v?re behov, og han er utvilsomt en av de aller sterkeste innen sitt omr?de i hele bransjen, sier Juliussen. – Bonnier Media har tatt markedsandeler hvert ?r siden vi etablerte oss i Norge for 10 ?r siden, og ambisjonen er ? fortsette denne veksten. Jeg er sikker p? at Nils Jacob, sammen med en sterk markedsavdeling og ditto redaksjoner, vil bidra til ? sikre posisjonen til v?re magasiner og merkevarer.
Nils Jacob F?rli er utdannet bachelor of management fra BI, med spesialisering i markedsf?ring. Han begynte i Egmont Hjemmet Mortensen for 15 ?r siden, der han har innehatt en rekke stillinger og ansvarsomr?der i markedsavdelingen, og de siste ?rene har v?rt marketingdirekt?r med totalansvaret for markedsf?ringen av forlagets ukeblader og magasiner.
– Jeg er utrolig glad for ? f? denne muligheten i Bonnier Media. Etter mange ?r i Egmont Hjemmet Mortensen, ser jeg frem til ? pr?ve noe nytt. Jeg h?per ? forsterke det gode arbeidet med eksisterende merkevarer i Bonnier, og ? utvikle nye produkter som finner sin plass i en spennende medieverden, sier Nils Jacob F?rli.
F?rli begynner i Bonnier Media senest 1. mars 2014, og inng?r i selskapets ledergruppe.
For mer informasjon, kontakt: Trond Juliussen, adm. direkt?r: 93245293, [email protected]

Historien
Bonnier AB ble etablert av Gerhard Bonnier i 1804. P? det tidspunktet var det ingen som kunne forestille seg at Bonnier, dr?yt 200 ?r senere, skulle bli et internasjonalt mediekonsern. I dag er Bonnier representert p? alle store medieplattformer, med 175 selskaper i 17 land- og er i tillegg Nordens st?rste medieselskap. Bonnier er heleid av familien Bonnier som driver og utvikler selskapet med framtidige generasjoner i tankene.
I Norge
I Norge har mediehuset n?rmere 110 ansatte og gir ut flere publikasjoner, blant annet Costume, Tara, Stella, FHM, Bo Bedre og BoligPluss.
V?r visjon
Vi i Bonnier Media har en visjon om ? bli best p? nisjer- uavhengig av plattform.
V?r forretningsidé
Vi skaper redaksjonelle og kommersielle produkter og tjenester i attraktive nisjer. Vi ?nsker ? gi inspirasjon og opplevelser for lesere og brukere, samt skape verdi for samarbeidspartnere og eiere.
V?re verdier
Nyskapende
Troverdig
P?!

A to już wiesz?  Teknologisinker p? toppen

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy