pensjon

Per Hynne g?r fra Burson-Marsteller til Coca-Cola Enterprises

Per Hynne g?r fra Burson-Marsteller til Coca-Cola Enterprises
08-03-2012 08:30 Coca-Cola Enterprises Norge AS Per Hynne er ansatt som assisterende direkt?r for intern kommunikasjon i Coca-Cola Enterprises Norge og Sverige. Hynne kommer fra stillingen som direkt?r for selskapskommunikasjon i Burson-Marsteller. Han skal lede arbeidet med internkommunikasjon i en sv?rt viktig fase.

Per Hynne er ansatt som assisterende direkt?r for intern kommunikasjon i Coca-Cola Enterprises Norge og Sverige. Hynne kommer fra stillingen som direkt?r for selskapskommunikasjon i Burson-Marsteller. Han skal lede arbeidet med internkommunikasjon i en sv?rt viktig fase.
Coca-Cola Enterprises Norge (CCEN) offentliggjorde i februar at selskapet vil investere over 600 MNOK i en ny, styrket forretningsmodell. Beslutningen skal skape langsiktig vekst, gi forbrukerne flere produktalternativer og effektivisere selskapets distribusjonsmodell.
– Det siste ?ret har vi blitt en integrert del av det europeiske tapperikonsernet Coca-Cola Enterprises, og har nylig kunngjort en omfattende restrukturering av selskapet i Norge. Med denne rekrutteringen vil vi l?fte internkommunikasjonen til neste niv?. Vi er veldig glad for ? f? Per Hynne ombord med den kompetansen og erfaringen han vil tilf?re teamet, sier Stein R?mmerud, som er konserndirekt?r for kommunikasjon og samfunnskontakt i Coca-Cola Enterprises Norge og Sverige.
– Jeg gleder meg til ? jobbe med internkommunikasjon i en spennende tid der Coca-Cola Enterprises skal investere betydelige bel?p i den norske virksomheten, og der kommunikasjon blir et viktig bidrag i endringsprosessene, sier Per Hynne.
Per Hynne vil lede et svensk-norsk team med spesialister innen intern og digital kommunikasjon. Avdelingen samarbeider tett med det internasjonale nettverket for intern og digital kommunikasjon, og har ansvaret for ? utvikle og implementere de siste verkt?yene for dialog og internkommunikasjon.
– Jeg ser frem til ? bli en del av et s?rdeles dyktig norsk-svensk team som jobber med kommunikasjon for en av verdens sterkeste merkevarer, sier Hynne.
Per Hynne er fra Eiksmarka i B?rum. Han er sivil?konom fra Handelsh?yskolen BI, og har bakgrunn fra Burson-Marsteller, Geelmuyden-Kiese, Norsk Designr?d og Norges Eksportr?d.

A to już wiesz?  KJ?R FOR LIVET: Nytt og spennende pilotprosjekt - 11 ungdommer i Midtre Gauldal skal bygge Drift-Trike

For mer informasjon, vennligst kontakt
Stein R?mmerud, konserndirekt?r for kommunikasjon og samfunnskontakt i Coca-Cola Enterprises Norge og SverigeMobil: 901 19 985
E-post: [email protected]

Per Hynne, assisterende direkt?r for intern kommunikasjon i Coca-Cola Enterprises Norge og Sverige
Mobil: +47 95136322
E-post: [email protected] Coca-Cola

Oppskriften p? Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved ?rhundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola p? markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget p? L?renskog, like utenfor Oslo, markedsf?res og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, ogs? Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Enterprises AS, har til sammen ca. 1100 ansatte i Norge. Selskapet omsatte for ca 2,32 milliarder kroner i 2010 og solgte 288,5 millioner liter drikke her til lands.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy