Dato: 25-09-2014 10:59 CEST Opprinnelig tittel på pressemeldingen: Postens omdømme har størst fremgang Kategori: , pr Bring posten omdømme postennorge
For andre år på rad går Posten mest frem i Ipsos MMIs årlige omdømmeundersøkelse. Hele 28 plasser har Posten klatret siden 2012 og havnet i år på 11. plass.
– Vi er jublende glade og dette er en lagseier for alle som jobber i Posten og Bring! Hele organisasjonen tok tak da vi falt på omdømmemålingen i 2012. Vi har satt fokus på å vinne kundens hjerte og øke stoltheten blant medarbeiderne våre, forteller kommunikasjonsdirektør i Posten
Norge, Elisabeth Gjølme.
De siste to årene har hele konsernet arbeidet målrettet med å styrke kundeorienteringen.
– Jeg tror fremgangen skyldes at vi har lykkes med å bringe kundene nærmere vår hverdag. Det enkle budskapet om å «Vinne Kundens hjerte" har blitt noe vi snakker om på arbeidsplassen i det daglige, sier Gjølme og legger samtidig til at målet for Posten er å komme inn blant topp ti.
Kilde: Pressekontor Posten Norge – PRESSEMELDING – ———— Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Postenbetjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og består av forretningsområder med ulik spisskompetanse. Hashtags: # #pr Bring posten omdømme postennorge pr Bring posten omdømme postennorge