Utdanning

Telia tapetserte pallen i kundeservicekåring – for andre gang i 2018

Telia tapetserte pallen i kundeservicekåring – for andre gang i 2018
Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i bransjekategorien for mobil prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på

Gjorde rent bord: Under Call Center-dagene 2018 tok Telia Norge og dets merkevarer Chess, Telia og OneCall alle pallplasseringene i bransjekategorien Mobil og ble i tillegg kåret vinner i hovedkategorien Årets Kundeservice. Dato: 26-04-2018 10:51 CEST Opprinnelig tittel på pressemeldingen: Telia tapetserte pallen i kundeservicekåring – for andre gang i 2018 Kategori: , Arbeidsliv Data, telekom, IT Media, kommunikasjon Tjeneste, rådgivning, service Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i bransjekategorien for mobil prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på tredje. 

Under gårsdagens Call Center-dager i regi av Confex ble det tradisjonen tro delt ut priser for eksepsjonell kundeservice i Norge, og i bransjekategorien for mobil prydet Telia Norge samtlige plasser på podiet: Chess på topp, OneCall på andreplass og Telia på tredje. 

Kundeserviceprisen deles årlig ut under Call Center-dagene etter grundig testing av 153 kundesentre. Målet er å få reelle svar på hvordan kunder opplever å møte sitt selskap, deres ansatte og ikke minst kunne sammenligne denne opplevelsen med den de får hos konkurrenter.

– Årets måling var ifølge Confex den største og mest omfattende i Call Center-dagene sin historie, og interessen for kåringen var større enn noensinne. Nettopp derfor er det utrolig gøy at vi gjør rent bord igjen, sier Kjersti Jamne, leder for privatmarkedet i Telia Norge.

Deja vu

For det er ikke første gangen Telia Norge gjør rent bord i en kundeservicemåling i 2018: Under TNS Kantar og Tekna sine Kundeservicedager i januar kapret merkevarene Chess, Telia og OneCall både første-, andre- og tredjeplass.

A to już wiesz?  59 % rapporterer at de har gått tomme for batteri på telefonen minst en gang i måneden

– Chess har over lengre tid vært på toppen i utallige målinger på kundeservice og kundetilfredshet. Nå er også Telia og OneCall med i toppsjiktet, noe som viser at vår helhetlige satsing på kundeopplevelser fungerer slik vi ønsker, sier Jamne, og legger til:
– Nå når Chess og Telia slås sammen, er det de samme dyktige folka som blir med videre på reisen. Vi vil fortsette å gi kundene den beste servicen og de beste opplevelsene til alle kunder, både i Telia og i OneCall.

Også best uavhengig av bransje

I tillegg til rent bord i bransjekategorien mobil, ble Chess kåret til vinner i den gjeveste kategorien: Årets kundesenter uavhengig av bransje. Topplasseringen ble vel og merke delt med Get for deres kundeservice i kategorien TV, men er likevel en stor anerkjennelse:

– Det kunne jo faktisk ikke gått bedre. Dette er en utmerkelse og anerkjennelse av den langsiktige innsatsen til hver enkelt medarbeider i Telia Norge som til enhver tid legger ned det lille ekstra for å skape lojale kunder for våre sterke merkevarer, avslutter Jamne.

– En inspirasjon for andre merkevarer

– I og med at dette var den mest omfattende kundemålingen vi noensinne har gjort, er det imponerende å i det hele tatt komme på pallplass. Å kapre samtlige tre topplasseringer i en bransjekategori er ikke annet enn imponerende, og uten tvil en inspirasjon for andre merkevarer som jobber med kundeservice og som ønsker å skape gode kundeopplevelser, sier daglig leder Reidar Skorpen i SeeYou, som deler ut prisene. Kilde: Pressekontor Telia Norge – PRESSEMELDING – ———— —

Vi er Telia Norge, den nye generasjonen telekom-selskap. Våre 1200 dyktige kollegaer møter hver dag tusenvis av kunder i verdens mest oppkoblede land. Vi er navet i det digitale økosystemet som gjør det mulig for mennesker, virksomheter og samfunn å få tilgang til alt som er viktig for dem, på deres vilkår, gjennom hele døgnet – året rundt. Som del av Nordens største mobilselskap er vi en digital tilrettelegger som sammen med partnere skaper våre digitale borgere sin fremtid og fører verden nærmere alle kunder.

A to już wiesz?  Merkevarene er også hverdagshelter

Telia, The New Generation Telco Hashtags: # #Arbeidsliv Data, telekom, IT Media, kommunikasjon Tjeneste, rådgivning, service Arbeidsliv Data, telekom, IT Media, kommunikasjon Tjeneste, rådgivning, service

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy